Beoordelingen van Bram Ladage Rotterdam

Recente recensies

5.0
Anja Kuijper
23 februari 2024

Wederom heel tevreden

Martin
21 februari 2024

Was snelle jelle top bezorgt was 1e keer maar tevreden

Tineke Hollander
21 februari 2024

Supersnelle levering, ondanks het zeer slechte weer. Compliment aan de bezorger. Het smaakte heerlijk en was nog goed warm.

Frank
17 februari 2024
Yvonne
30 januari 2024

Het is makkelijk om de bestelling te plaatsen, duidelijke communicatie per mail en bestelling precies op het afgesproken tijdstip afgeleverd! Eten lekker warm en smakelijk!

Reactie van Bram Ladage

Fijn om te horen Yvonne! Tot de volgende keer!

René Goudriaan
26 januari 2024
Jose
19 januari 2024

Altijd heerlijk

Reactie van Bram Ladage

:-) mooi

M
8 januari 2024

Heerlijk eten afgehaald. Recht uit de frituur. Fijn geholpen

Mandy
5 januari 2024

Mooi op tijd, lekker friet!

Roel
2 januari 2024

Heerlijke frietjes, goed broodje hamburger en lekkere frikandel speciaal. Bezorging precies op tijd.

Reactie van Bram Ladage

Zo lezen we het graag. Zien we je snel weer?

Michelle
20 november 2023

Goede bezorging op de afgesproken tijd. Wat fijn is aangezien ik maar een half uur pauze hebt. Ook word het eten nog heet geleverd! Dus top!

Tom
15 november 2023
Tom Pellegrom
2 november 2023

Altijd goed verzorgd. Zowel het eten en bezorging. Maar helaas weer GEEN BAMIHAP te krijgen. ??UITVERKOCHT??? of slechte inkoop??

Anoniem
2 november 2023

Fantastische service by grote bestelling. Alles top in orde en heerlijk gegeten met een grote groep.

Lene
25 oktober 2023
Marco
25 september 2023

op tijd klaar en goede service

E lec
23 september 2023
Nanny
11 september 2023

Patat was opgebaken hard en droog Broodjes van de burgers ook erg droog

Judith
10 september 2023

Eten en bezorging altijd prima... Alleen zo'n 'voordeel' box slaat nergens op. Het lijkt alsof je een box + snacks + saus krijgt maar ik was net zoveel kwijt wanneer ik het los zou bestellen. Dat vind ik toch wel echt een min punt. Doe het dan gewoon niet als het geen voordeel oplevert.

Reinier
1 september 2023

Het eten kwam heel snel en was warm. Jammer dat de patat taai en droog was. Alsof het opnieuw gebakken was. Jammer, dit zijn wij niet gewend. Normaal gesproken hele lekkere patat maar dit keer niet.

Annet
31 augustus 2023

Was zeer goed verzorgd, eten goed warm en netjes ingepakt! enige opwerking die ik heb is dat patat zonder schil lekkerder smaakt.

Harold Bikker
26 augustus 2023

Heerlijk gegeten, bezorging heel snel. Voor herhaling vatbaar.

Asj
26 augustus 2023

Lekker hoor

Erik
27 juli 2023
Els
15 juli 2023
Tom Pellegrom
15 juli 2023

Helaas geen Bamihap NIET TE LEVEREN?????? Pffff

Reactie van Bram Ladage

Hoi, ja wij vinden het ook zo jammer dat we hier steeds tegenaan lopen.... Het is ook in het nieuws geweest dat de bamihappen steeds uitverkocht zijn. As we speak wordt er een nieuwe fabriek gebouwd, hopelijk komt hier dus een einde aan! Bel altijd voor de zekerheid want wellicht hebben we ze die dag toch op voorraad!

Petra
14 juli 2023

De lekkerste patat winkel en één super snel bezorging

Els
30 juni 2023
Erik
24 juni 2023

Top geregeld, was precies klaar op het afgesproken tijdstip

Reactie van Bram Ladage

Fijn!

Wesley
22 juni 2023

Altijd vlot en lekker!

Reactie van Bram Ladage

Top :-)

MARIA Voortman
12 juni 2023

Zeer lekkere patat, die echt warm was. Wat een luxe, zo vanuit huis. Dank voor de moeite

Reactie van Bram Ladage

Heel graag gedaan natuurlijk

Tom
9 juni 2023
Thom
2 juni 2023

Bram altijd in orde, snel en goed!

J.
23 mei 2023

Patat met schil zag eruit als de laatste patat uit de bak, niet aantrekkelijk. Het was qua smaak wel oke, maar voor die prijs voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar. Snacks en sausjes waren lekker!

Steef
28 april 2023

Patat was te ver door gebakken en slap. Stond niet in verhouding met eerdere bestellingen.

H. Onvlee
3 april 2023

Het eten was lauw toen het bezorgd werd.

Anja
3 april 2023

Zeer snelle bezorging’

San
1 april 2023
C blom
16 maart 2023

De patat was veel te hart doorgebroken en de schil zat er gewoon nog aan dus erg slecht.

Vaste klant
11 maart 2023

Altijd goede service of we t nu laten bezorgen of we met ov gaan en rechtstreeks bestellen.

Jacqueline
11 maart 2023

Snel en warm eten. vriendelijke bezorger

Iris
10 maart 2023

Heerlijke verse patat met de lekkerste pindasaus! Dikke aanrader!

Michelle
6 maart 2023

Perfect op tijd die ik had aangegeven! Eten was nog warm en natuurlijk heerlijk!

Petra
4 maart 2023

Snel geleverd en super lekker eten

Andre
3 maart 2023

Super vriendelijk personeel en erg lekker!

Denise
19 februari 2023
Mark Klaver
16 februari 2023

mooi op tijd, alles mooi gesorteerd en daarom makkelijk te verdelen. geen klachten alleen complimenten, hoewel ik de prijzen tegenwoordig wel echt absurd vind, maar goed is wat het is

HCC
1 februari 2023

Grote bestelling gedaan - was compleet complimenten daarvoor. Enige opmerking: kip stukjes waren te taai

Pamela
25 januari 2023
Linda Meininger
19 januari 2023

Heerlijke snacks, mooi op tijd klaar!

M. Smit
14 januari 2023

Heerlijk als altijd, loeiheet en snel bezorgd. De beste!

Leegwater
11 januari 2023

Bezorger belde netjes dat hij het adres nier kon vinden. Snel bezorgd en goed gegeten

Edith
24 december 2022

Ik heb om 16.30 uur mijn bestelling doorgegeven. Ik heb netjes betaald en een bevestiging via de mail gekregen. Toen we om 17.45 uur de bestelling nog niet hadden gekregen, zijn we maar gaan bellen. Er werd echter niet opgenomen. Om ongeveer 18.30 uur begonnen we lichtelijk in paniek te raken. De kinderen hadden honger en er was dus geen eten! We hebben toen op internet gekeken of we op een andere manier met jullie in contact konden komen. En tot mijn grote verbazing kwam ik een berichtje tegen dat het filiaal dicht was. Dus geen eten, maar wel betaald.........En dat op Kerstavond.....

Reactie van Bram Ladage

Beste Edith, ik zag uw bericht en heb kerstochtend al direct contact met u opgenomen na het met schrik lezen van deze review. Nogmaals, duizendmaal excuses voor deze enorm vervelende gebeurtenis. We hadden alle kanalen op gesloten gezet maar helaas was dit platform niet correct opgeslagen. Hopelijk tot een volgende keer en een goede jaarwisseling.

Appie
19 december 2022

Verse goede frites, vriendelijke snelle bezorging

Reactie van Bram Ladage

Top, fijn om te lezen!

Nell
11 december 2022

Binnen een half uur bezorgd, krakend vers

Reactie van Bram Ladage

Daar doen we het voor :-)

Cock
23 november 2022
Dorien
22 november 2022

bizar lekkere friet, altijd op tijd

Reactie van Bram Ladage

Top!

Debbie Haas
22 november 2022

Levering was super en ook de kwaliteit was prima en heerlijk warm!

Reactie van Bram Ladage

Super!

Jessie
22 november 2022

We hadden een grote bestelling geplaatst en helaas hebben we verkeerde snacks, een patat te weinig en niet alle saus die we hadden doorgegeven gekregen. Bij grote bestellingen dus even opletten of het juiste is binnen gekomen.

Reactie van Bram Ladage

Beste Jessie, wat jammer om te lezen dat de bestelling niet volledig was, onze excuses daarvoor. We dachten dat we voldoende bezetting hadden ivm het WK maar uiteindelijk moest ook het winkelpersoneel op de fiets springen omdat het nog drukker was dan we hadden verwacht. Helaas heeft uw bestelling daaronder te lijden gehad. Ik neem even telefonisch contact met u op om het op te lossen. Groetjes, Claudia van Bram Ladage Kralingse Zoom

Merel Verhoeff
17 november 2022

Levering snel, alles goed behalve de pindasaus. Die was helaas koud

Reactie van Bram Ladage

Beste Merel, fijn dat alles goed was verder! Jammer van de pindasaus. Ik neem even contact met je op om het op te lossen! Groetjes Claudia Bram Ladage Kralingse Zoom

Nico
9 november 2022
Amina
2 november 2022

Bestelling was prima in orde. Personeel was wel een beetje vreemd/onaardig. Ik plaats een bestelling en vraag of het om 12h klaar kan staan. Mijn collega is iets later (12.15h) met ophalen omdat het voor haar een onbekende plek was waar ze moest rijden. Ik word eerst gebeld en op mij (onaardig) te wijzen dat ze te laat is en tevens gebeurt dit bij de persoon die de bestelling komt halen.

Reactie van Bram Ladage

Beste Amina, fijn om te lezen dat de bestelling prima was. Wij hebben u inderdaad gebeld omdat er op de bon, naast de gevraagde tijd, er expliciet bijstond of de bestelling exact om 12uur klaar kon staan. Omdat dit een redelijk grote bestelling was en wij graag willen dat de bestelling op tijd klaar is en topkwaliteit producten willen leveren, is er extra personeel gekomen. We vonden het dan dus erg jammer dat dit nu niet met de beste kwaliteit op plek van bestemming is gekomen. Echter bied ik wel mijn/onze excuses aan dat dit onaardig is overgekomen, dat was zeker niet de bedoeling. Hopelijk wilt u deze aanvaarden en zien we u een volgende keer terug. Met vriendelijke groet, Bram Ladage Kralingse Zoom

Felicia Blok
25 oktober 2022

Veel vaker besteld bij Bram! Dit keer viel het tegen! Veel patat met ‘schilletjes’ en veel, kleine, harde stukjes. De olie was ook (naar mijn idee) oud.. de patat smaakte hierdoor niet zo lekker.. helaas, dit ben ik niet gewend van jullie kwaliteit! Hopelijk een eventuele Volgende keer.. beter!! Bezorger was super snel aanwezig, dat was echt topservice!

Reactie van Bram Ladage

Beste Felicia, sinds 10 oktober verkopen wij patat in schil. We zijn met (bijna) de hele formule Bram Ladage overgestapt en zo staat het sindsdien ook op de website omschreven. Maar begrijpelijk dat u hierover heen heeft gelezen hoor! Maar dat verklaart dus de hoeveelheid schil... Mbt de kleine stukjes. We proberen deze tijdens het voorbakken deze zoveel mogelijk te verwijderen, maar dit lukt niet voor de 100%. Jammer om te lezen dat uw bestelling niet naar verwachting was. Als iets anders is dan verwacht, kan het zijn dat dit tegenvalt. Daarom bied graag een waardebon aan om deze nieuwe aardappels en patat in schil nog een kans kan geven. Ik heb u een sms-je gestuurd met de actiecode. Hopelijk tot een volgende keer!

Cock
23 oktober 2022
Annouska IJdema
15 oktober 2022

Patat was niet zoals normaal. Dit keer met schil, veel harder en veel minder lekker. Jammer ook van die bamihap die nooit op voorraad is.

Reactie van Bram Ladage

Goedemiddag, wij verkopen sinds 10 oktober patat met schil omdat wij, met bijna de hele formule Bram Ladage, zijn overgestapt. Dit staat ook in de omschrijving van de producten op de bezorgsites maar begrijpelijk als u daarover heen heeft gelezen. Als u wat anders krijgt dan u verwacht kan het zijn dat dit tegenvalt. Mbt de bamischijven, ook wij vinden het heel vervelend dat dit product al enige periodes lastig leverbaar is. Dit geldt niet alleen voor de bamischijf, het is iedere week wel raak met een product. Dit is zichtbaar in de hele foodsector, ook sommige schappen in de supermarkten zijn leeg. Het heeft dus niets te maken met ons voorraadbeheer, dit heeft te maken met een tekort aan grondstoffen en de productie van dit soort producten bij onze leveranciers. Ik heb u nog een persoonlijk berichtje gestuurd via de sms, hopelijk tot een volgende keer! Groetjes Bram Ladage Kralingse Zoom

Marcia Gorissen
14 oktober 2022

Super geregeld!

Reactie van Bram Ladage

Fijn!

Derk
29 september 2022

De afgelopen 2x rook het flesje drinken enorm naar de sigarettenrook/nicotine vanaf het label tot de bovenkant. 🤮

Reactie van Bram Ladage

Beste Derk, niemand van ons winkelpersoneel rookt. Wij doen de flesjes zelf in de tas en vaak ook nog in een apart zakje die we dan vast nieten aan de tas. De bezorgers raken enkel de handvatten aan van het bezorgtasje. Voor ons dus echt een mysterie waarom u deze ervaring heeft.... Hopelijk was het dus een eenmalige gebeurtenis. Groetjes, Bram Ladage Kralingse Zoom

Wesley
16 september 2022
van Dijk
25 augustus 2022
Natascha
10 augustus 2022
S. van den Heuvel
28 juli 2022

Zeer snelle en vriendelijk bezorgd

Conny
22 juli 2022

Heerlijke patat ,netjes ingepakt, het stond al klaar toen we aankwamen

Charlotte
19 juli 2022

Patat was wat slap Rest was prima

Jose
16 juli 2022

Altijd heerlijk

Anja Kuijper
15 juli 2022

Hele snelle levering door aardige jongen.

H. van Dijk
9 juli 2022

De patat was heel slecht gebakken dat zijn we niet gewent van bram ladage

Thom
1 juli 2022
Lene
29 juni 2022
E.
28 juni 2022

Kip op 1 kipburger had geen crunch en was dus een gefrituurde kipfilet. Niet echt lekker. Kipstukjes waren droog. Bezorging lekker snel!

Hans
17 juni 2022

Super lekker . Jammer dat we het pas om 14.00 uur konden op halen . Snap het wel. Maar als je niet besteld krijg je het ook mee in de spits

H. van Dijk
15 juni 2022

Het was zo als gewoonlijk weer lekker

Sandra
25 mei 2022

Snelle levering en een zeer vriendelijke bezorger.

Thomas
25 mei 2022
Claire
24 mei 2022

Stond gelijk klaar toen ik aankwam. Was heerlijk! Aardig personeel.

The Little Kings & Queens
21 mei 2022

Super aardig personeel zowel aan de telefoon als de bezorger. Was goed op tijd. Bedankt.

Marcel Voorn
15 mei 2022

Prima kwaliteit en bezorging

Natascha
8 mei 2022

De patat was lauw en veel harde stukjes. De kalfskroketten waren niet smeuïg, maar meer brokkelig binnenin.

Hans van Dijk
2 april 2022

Het was weer lekker

Danielle
27 maart 2022
Ismay
4 maart 2022
C.blom
25 februari 2022

Het eten was prima goed warm en erg lekker zeer tevreden.

Jose
5 februari 2022

Het was weer heerlijk

Sylvia
29 januari 2022
Angelique
26 januari 2022

Super als altijd 👍🏼👍🏼👍🏼

Reactie van Bram Ladage

Super! Tot de volgende keer (met pindasaus :-) )

Daaf de Bruin
12 januari 2022

Gewoon altijd helemaal prima. Fijne service, erg leuk sociaal personeel en super om te weten dat jullie Vegan Mayonaise verkopen! :)

Reactie van Bram Ladage

Super! Graag tot de volgende keer!

yummie
9 januari 2022

Heerlijke frieten die ook nog knapperig waren na bezorging, pindasaus ook erg smakelijk. Hele snelle bezorging door hele aardige bezorger.

Reactie van Bram Ladage

Wat fijn om te horen! Graag tot de volgende keer!

Walter
8 januari 2022
Reactie van Bram Ladage

:-)

Susan
5 januari 2022
Mandy
1 januari 2021

Vriendelijk bediend en snel geholpen met alle drukte van nieuwjaarsdag

Reactie van Bram Ladage

Leuk, fijn dat het zo goed is bevallen!

Petra
1 januari 2021

Dank voor de kerstbal